Friday, October 20, 2017

20th Oct. Off-Campus Activities 校外学習だぞ

Off-Campus Activities
10月20日 校外学習だぞ


 
Kaito looks
  Kaitoマンは


 
very sleepy in the morning.
  朝、ものすごく眠そうでした。


 
We had students’ off-campus activities in Matsumoto city center.
  松本市街地で校外学習をしました。


 
I walked to Jouyama Park with my student.
  生徒と一緒に城山公園に歩いていきました。


 
We walked for many hours.
  長時間歩きました。



Kaito likes using pens like this.
  Kaitoマンはこのようにペンを使うのが好きです。


 
In the evening, I moved to Matsumoto city center again and
  夜、再び松本市街地に移動し、


 
had a drinking party at Okinawa food restaurant with my colleagues of my age.
  沖縄の店で同級生飲み会をしました。


 
I like Matsumoto black ramen, Chinese noodles.
  松本ブラックが好きです。

No comments:

Post a Comment