Saturday, October 21, 2017

21st Oct. Horse 馬だぞ



Horse
10月21日 馬だぞ





We played together in the morning.
  朝一緒に遊びました。





After we watched Anpanman and Shimajiro,
  アンパンマンとしまじろうを見た後、


 
I succeeded to enter in the Nagano Marathon next year.
  来年の長野マラソンへのエントリーに成功しました。


 
We moved to Azumino City to
  安曇野市へ行きました。


 
eat this ice cream.
  このアイスクリームを食べるために!


 
We are addicted to SWEET bakery and Kaito really likes this horse shape equipment.
  SWEETパン屋中毒で、Kaitoマンはこの馬の乗り物が大好きです。


 
At the amusement park,
  アミューズメントパークで、


 
Tamami won the bingo game.
  Tamamiさんがビンゴで商品をゲットしました。


 
We had no game today.
  獲物は無しです・・・。





On the way back, I checked size of fences to make heaters’ cover.
  帰りにストーブカバーを作るためにフェンスのサイズをチェックしました。


 
 
When we visited SWEET bakery again, Kaito was still playing with the horse. No I’m kidding, we were together all the time.
  SWEETのパン屋に再び行った時、Kaitoマンはまだ馬で遊んでいました。うそです。ずっと一緒に廻っていました。





Maybe Kaito found frogs for the first time.
  Kaitoマンは多分初めてカエルを見つけました。


 
This is a fake keyboard for Kaito.
  Kaitoマン用の偽物キーボードです。

No comments:

Post a Comment