Monday, October 23, 2017

23rd Oct. Hand Clapping 拍手だぞ

Hand Clapping
10月23日 拍手だぞ


Kaito looked like Koala in the morning.
  Kaitoマンは朝、コアラのようでした。



When I left home, my neighbors told me that typhoon blew my vacation house off. Oh my goodness!
  家を出る時、近所の人が教えてくれました。台風が別荘を吹き飛ばしたのでした・・・。あちゃ・・・


At school, I found natural mushroom.
  学校で茸を見つけました。


We practiced dance.
  ダンス練習をしました。


After a long time away, I visited Tanuo gas station.
  久しぶりにたぬおのガソリンスタンドに行きました。


Kaito tries to catch everything on the table.
  テーブルに乗っている全ての物を捕ろうとします。


After Kaito finished riding Anpanman scooter,
  アンパンマンスクーターに乗った後、


He clapped his hands himself.
  自分で拍手しました。





Well done!
  よくできました~!

No comments:

Post a Comment