Monday, October 2, 2017

2nd Oct. Terrible Muscular Pain ひどい筋肉痛だぞ

Terrible Muscular Pain
10月2日 ひどい筋肉痛だぞ



 
When Kaito woke up,
  Kaitoマンは起きた時、



went down stairs, on the way,
  下へ降りて、途中に


 
pointed to Browns as usual.
  いつも通りブラウン達を指さしました。


 
Although they were dancing, I cannot join them today because I was feeling terrible muscular pain on my whole body because of the full marathon yesterday.
  彼らは踊っておりますが、今日は参加できませんでした。昨日のマラソンのせいで全身ひどい筋肉痛だったからです。フルの後は普通に筋肉痛になる所、患部を気にして走っていたので他の部分もいつも以上に疲れ・・・患部はもちろんまだ痛いし・・・もはやそれぞれ原因が何なのか?原因が交り合って意味不明な痛みになっております(笑)


 
I had acupuncture after school. I deeply appreciate their cooperation.
  放課後鍼治療を受けました。ご協力に感謝いたします。


 
Kaito doesn’t like
  Kaitoマンは



 
blushing paper for teeth.
  歯磨きシートが嫌いです。



he likes climbing stairs.
  階段登りは好きです。

No comments:

Post a Comment