Sunday, October 8, 2017

8th Oct. The first person to achieve 一番乗りだぞ

The first person to achieve
10月8日 一番乗りだぞ


I took the baby bed apart.
  ベビーベッドを解体しました。




I borrowed it in August last year. Now it’s too small for him.
  去年の8月にベッドを借りました。今は小さくなりすぎました。


Kaito likes Browns.
  Kaitoマンはブラウン達が好きです。


 
We participated in two events.
  2つのイベントに参加しました。



One was SUNPRO’s event. I don’t know what it is. We can taste organic food.
  1つはSUNPROのイベントで、よくわかりませんが、天然の食が味わえます。



The other one was APULP’s event. We can buy a hamburger, grilled slices of meat on top of a bowl of rice etc for US$2.
  他のはAPULOのイベントでおいしい物が200円で買えるのです。



There were so many people making line.
  たくさんの人が行列を作っていました。



We had lunch at the park near Shiojiri Tankakan.
  塩尻短歌館の近くの公園で昼ごはん。


 
We visited APINA amusement park and
  APINAに行き、


 
joined the bingo game.
  ビンゴゲームに参加しました。



Luckily Tamami became the first person to achieve bingo and
  運よくTamamiさんが一番にビンゴになり、


 
got this cute bear.
  かわいいクマさんをもらいました。



We are addicted to SWEET bakery.
 SWEET中毒です。

 

No comments:

Post a Comment