Monday, October 9, 2017

9th Oct. Anpanman Scooter アンパンマンスクーターだぞ

Anpanman Scooter
10月9日 アンパンマンスクーターだぞ


Kaito uses the toy of cake and strawberry ball.
  Kaitoマンはケーキとイチゴボールのおもちゃを使います。



They will do rice reaping soon.
  もうすぐ稲刈りです。


After we watched Anpanman,
  アンパンマンを見た後、


 
We moved to Matsumoto to return these baby goods to Hiroko.
  Yuzawaさんに赤ちゃん用品を返しに松本へ向かいました。


 
When we returned them, we borrowed Anpanman scooter this time. Thank you so much, Kaito must like this.
  返して、今度はアンパンマンスクーターを受け取りました。ありがとうございます。Kaitoマンは気にいるでしょう。


Following that we had lunch at the park near SWEET.
  SWEETの近くの公園で昼食。


 
After that we moved to Okaya city and enjoyed shopping.
  岡谷へ行き、買い物をしました。


I found that we can buy INCA KOLA at LAKE WALK.
  レイクウォークでインカコーラが買えると分かりました。


Kaito starts ski soon.
  Kaitoマンはもうすぐスキーを始めます。


I bought Car Carrier for Kaito.
  Kaitoマンにキャリアカーを買いました。


Kaito doesn’t ride on Anpanman scooter yet. Maybe it’s scary.
  Kaitoマンは怖いのか、アンパンマンスクーターに乗りません。



I repaired Anpanman’s nose.
  アンパンマンの鼻を修理しました。

No comments:

Post a Comment