Sunday, December 10, 2017

10th Dec. Instructors' Meeting2 指導員研修だぞ2

Instructors' Meeting2
12月10日 指導員研修だぞ





On the way to Happo, we can see these beautiful mountains.
  八方への道中にきれいな雪山が見られます。北アルプスです。




We had an Instructors meeting as well today.
  今日もまた指導員研修会でした。





In the afternoon, we had an examiners meeting.
  午後は検定員の研修会でした。








Since we have free time after the meeting for about 1 hour, I practiced bumpy slope.
  研修会が終わって1時間ほど自由時間があったので、兎平のコブを攻めました。数年前の研修会でゲストの上村愛子選手がデモンストレーションでここを直滑降していましたが、ヘタレなTorojiro先生にとっては、なかなか手ごわい斜面です。





I took chair lift to go back to parking area as well. Maybe soon we can go down to the foot of the mountain by ski.
 駐車場までリフトで降りました。多分もうすぐ下まで滑って降りられるでしょう。


 
On the way back, I bought souvenirs for Tamami and Kaito at SWEET bakery.
 帰りにSWEETパン屋でTamamiさんとKaitoマンにお土産を買いました。





Today's dinner.
  夕食。ジロウ系です。





We watched Disney World of English and
  DWEと





Anpanman.
  アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment