Tuesday, December 12, 2017

12th Dec. Twe-Sword Fencer 二刀流だぞ

Twe-Sword Fencer
12月12日 二刀流だぞ



Kaito likes to open a purse.
  Kaitoマンは財布を開けるのが好きです。


 
It was snowing last night.
  昨夜は雪が降っていました。


 
I helped gardening work class.
  園芸作業班を手伝いました。



We draw Santa Claus.
  サンタクロースを描きました。


 
We will start the album for graduation soon.
  卒業に向けもうすぐアルバムを作ります。



It was my first time to visit this restaurant.
  この食堂に来るのは初めてです。



Kaito played with Anpanman chair and
  Kaitoマンはアンパンマン椅子で遊んで



Blushed his teeth with both hands.
  両手で歯を磨きました。


 
Following that Tamami finished it. A two-sword fencer Kaito cried as usual.
  その後Tamamiさんが仕上げをしました。二刀流のKaitoマンはいつも通り泣きました。


will set it up soon. New heater for washstand.
   洗面台用のヒーターです。すぐに設置します。

No comments:

Post a Comment