Friday, December 15, 2017

15th Dec. On My Lap 膝の上だぞ

On My Lap
12月15日 膝の上だぞ


 
.Kaito was watching TV
  Kaitoマンはテレビを見ていました。




on my lap.
  膝の上で・・・





He helped me drying clothes.
  洗濯物を干すのを手伝ってくれました。





We made two baskets today.
  2つカゴを作りました。


 


Kaito started using a keyboard function of the Anpanman toy.
  Kaitoマンはアンパンマンおもちゃのキーボードを使い始めました。





Kaito watched Disney World of English DVD but seemed to be sleepy.
  KaitoマンはDWEを見ましたが、眠そうでした。

No comments:

Post a Comment