Saturday, December 16, 2017

16th Dec. Sled, Huge Kitty そり・巨大なキティだぞ

Sled, Huge Kitty
12月16日 そり・巨大なキティだぞ



Kaito mops the floor with his both hands.
  Kaitoマンは両手でモップがけをします。



We had lunch at the Chinese restaurant.
  中華料理店で昼ご飯を食べました。


 
Around 1 oclock, we visited Yabuhara Ski Field.
  1時頃やぶはらへ行きました。


 
Kaito walked on snow and enjoy sled at ski field for the first time.
  Kaitoマンは雪の上を初めて歩き、初めてスキー場でそりをしました。


 
Although he was crying a lot, we enjoyed sled for 10 minutes.
  Kaitoマンはたくさん泣いていましたが、10分ほどそりを楽しみました。
[Movie] Kaito rode on a sled動画:(62sec)




While Kaito and Tamami were having a short break,
  KaitoマンとTamamiさんが短時間休憩している間に





I skied only for 10 minutes, took chair lift only once.
  リフト1本分のスキーをしました。


 
On the way back, we saw monkeys
  帰りにサルを見ました。


 
After sled and ski, we visited APINA,
  そり・スキーの後、アピナと


 
Mochikichi,
  もち吉と


 
and SWEET.
  SWEETのパン屋へ行きました。





At APINA amusement park, we got this radio control car and
  アピナでこのラジコンと


 

this huge Kitty. It cost only US$3.
  この巨大なキティちゃんを手に入れました。両方で300円・・・。


 
Since its too big, we decided to give it to some one.
  あまりにでかいので、誰かにあげることにしました。
 

No comments:

Post a Comment