Monday, December 18, 2017

18th Dec. Receiver 貰い手だぞ

Receiver
12月18日 貰い手だぞ


 
Kaito was cleaning room with 2 mops.
  Kaitoマンは2本のモップで部屋の掃除をしていました。




He used 2 baby chairs as well.
  赤ちゃん椅子も2つ使います。


 
I handed over a huge Kitty to my colleague who really love Kitty.
  キティラーの同僚に巨大なキティちゃんを譲りました。


 
I visited the park beside an airport.
  空港近くの公園を訪れました。


 
After we played for a short while,
  しばらく遊んだ後、





 
We raced to the 2nd floor.
  2階へ競走しました。





Kaito won.
  Kaitoマンが勝ちました。

No comments:

Post a Comment