Friday, December 1, 2017

1st Dec. Parents' Day 参観日だぞ

Parents' Day
12月1日 参観日だぞ


After Kaito changes his clothes,
  Kaitoマンは着替えた後、


 
he rode Anpanman scooter.
  アンパンマンスクーターに乗りました。



We had parents’ day today. First we jogged in the morning and then,
  今日は参観日でした。まず朝、走って


 
made Christmas trees by pine cone. They did it very well.
  松ぼっくりでクリスマスツリーを作りました。とてもよくできました。


 
After dinner, Kaito brushes his teeth,
  夕食の後、Kaitoマンは歯を磨き、


 
drinks a tea.
  お茶を飲みました。


 
Following that he played with Anpanman scooter,
  アンパンマンスクーターと、


 
GT-R radio controlled car and
  GT-Rのラジコンと、





Normal cars.
  普通の車で遊びました。



He likes cars very much.
  Kaitoマンは車好きです。

No comments:

Post a Comment