Sunday, December 24, 2017

24th Dec. Christmas Party クリスマスパーティーだぞ

Christmas Party
12月24日 クリスマスパーティーだぞ





After I dried clothes,
  洗濯物を干した後、





I went skiing to Yabuhara.
  やぶはらへスキーに行きました。





It was very fine then
  とても天気が良くて







I saw the beautiful mountain Ontake.
  御嶽山がきれいに見えました。





My new ELAN ski is very nice.
  新しいELANの板はいい感じです。


 
In the afternoon, we had a Christmas party at Tamamis parents house.
  午後Tamamiさんの実家でクリスマスパーティでした。





Kaito received a lot of presents from
  Kaitoマンはプレゼントをたくさん


 
Santa Claus, parents and grand parents.
  サンタさん、両親、じいじぱあばからもらいました。



 
At last I fixed the heater for hotwater.
  温水器をやっと直せました。
 

No comments:

Post a Comment