Sunday, December 31, 2017

31st Dec. New Year's Eve 大晦日だぞ

New Year's Eve
12月31日 大晦日だぞ



I dried clothes and then
  洗濯をして、


I went skiing because it’s the last day of the year today.
  大晦日なのでスキーに行きました。



They completed the hill for sled. Maybe soon we will come here with Kaito.
  そりの丘ができました。Kaitoマンを連れてきます。



After ski, I washed my car and window.
  スキーの後、車と窓を洗いました。



I changed a tire cover.
  タイヤのカバーを替えました。


 

We moved to Tamami’s parents’ house and ate dinner of New Year’s Eve.
  Tamamiさんの実家へ行き、大晦日の夕食を食べました。


 

Kaito can open the door himself.
  Kaitoマンは自分でドアを開けられます。



I made New Year’s Eve YAMANEKO.
  大晦日山ネコを作りました。



We saw the old year out with eating buckwheat noodles.
  そばを食べながら年越しをしました。

No comments:

Post a Comment