Sunday, December 3, 2017

3rd Dec. 16 months 16ヶ月だぞ

16 months
12月3日 16ヶ月だぞ


 
After we watched Anpanman,
  アンパンマンを見てから、


 
We had Kaito’s 16 months party.
  16ヶ月祝いをしました。



We moved to Matsumoto and visited a lot of shops.
  松本でたくさんの店を廻りました。





Kaito became used to playing with slide.
  Kaitoマンは滑り台遊びに慣れてきました。




We had luxurious lunch at Sekiya restaurant.
  せきやで豪華なランチでした。




Kaito hasn’t realized that the boy in a mirror is himself.
  Kaitoマンはまだ鏡に映っている姿を自分だと分かっていません。




We are addicted to SWEET bakery.
  SWEET中毒です。


 
I hope we win US$ 7 million, first prize, in a public lottery.
  宝くじで7億円当たりますように!


 
Almost no game at amusement stores today. Oh man!
  今日はほぼ獲物無しでした・・・

No comments:

Post a Comment