Sunday, February 11, 2018

11th Feb. I left my mobile phone. 携帯を忘れたぞ

I left my mobile phone.
2月11日 携帯を忘れた






Kaito brought the basket for washing laundry and
  Kaitoマンは洗濯カゴを運んで、





helped me drying clothes.
  洗濯物干しを手伝いました。


 
Although I left my mobile phone at home, I visited my home ski field Asahi Prime and took in charge of an examiner of the ski test.
  家に携帯を忘れましたが、母なるゲレンデあさひプラムへ出かけ、検定員をしました。


 
Kaito cried a lot when Tamami brushed his teeth.
  Kaitoマンは歯を磨く時、いっぱい泣きました。


 
He asked me to play Anpanman DVD and then
  アンパンマンDVDを再生するようお願いしてきました。


 
We enjoyed it.
  DVDを楽しみました。

No comments:

Post a Comment