Tuesday, February 13, 2018

13th Feb. Rugby Ball ラグビーボールだぞ

Rugby Ball
2月13日 ラグビーボールだぞ



 
Kaito was still sleeping when I left home.
  家を出た時、Kaitoマンは寝ていました。


 
I observed my student taking on-the-job training.
  実習中の生徒を観察しました。





I have to continue making baskets as a spare for the next school year..
  来年度の予備としてカゴを作り続けなければなりません。


 
I bought kerosene at Tanuo gas station.
  Tanuoで灯油を買いました。


 
Kaito received a rugby ball from my parents in Osaka.
  Kaitoマンは大阪のじじばばからラグビーボールをもらいました。


 
My home town Hanazono is famous for rugby.
  実家の花園はラグビーで有名です。








After Kaito scored a try,
  Kaitoマンはトライを挙げた後、





he went to bed.
  寝床につきました。

No comments:

Post a Comment