Wednesday, February 14, 2018

14th Feb. Indoor Sled 室内そりだぞ

Indoor Sled
2月14日 室内そりだぞ



 
I melted ice in a tap with boiled water and then
  蛇口の氷を熱湯で解かして、


 
washed my car.
  車を洗いました。



Thea water froze right away.
  速攻で凍りました。


 
Kaito sleeps well.
  Kaitoマンはよく眠ります。


 
We had a meeting about the sale we finished last weekend.
  先週末終わった販売のまとめをしました。


 
We sold more than US$6,000 products.
  60万円以上の製品を売り上げました。



 
Following that, I made a basket.
  その後、カゴを作りました。



We have a music concert this weekend.
  週末音楽会です。


 
After Anpanman DVD,
  アンパンマンDVDの後、


 
Kaito rode on a sled in the room.
  部屋でそりに乗りました。


 
Hopefully he becomes used to a sled soon.
  そのうちそりに慣れてくればいいと思います。

No comments:

Post a Comment