Sunday, February 18, 2018

18th Feb. Sled & Vacuum-Cleaner そりと掃除機だぞ


Sled & Vacuum-Cleaner
2月18日 そりと掃除機だぞ




Kaito mopped the floor and
  Kaitoマンはモップをかけ、


 
dried clothes.
  洗濯物を干しました。



On the way to Yabuhara ski field,
  やぶはらへの道中に



I bought Anpanman toy.
  アンパンマンのおもちゃを買いました。



Since it was not so cold today Kaito could enjoy snow for a long time.
  温かかったので、Kaitoマンは長時間雪遊びできました。



He was caught by snow monster.
  Kaitoマンはでかい雪につかまりました・・・。


 
It must be a great experience for him.
  良い経験になるでしょう。



Following that I enjoyed ski for 30 minutes.
  その後、30分スキーを楽しみました。



There were a great many skiers and snowboarders today.
  今日はすごい人でした。



After ski, we enjoyed shopping as usual.
  その後、いつも通り買い物でした。


 
I got Winnie the Pooh vacuum-cleaner.
  プーさんの掃除機を手に入れました。



I waxed skies.
  スキーにワックスをかけ、



I played with Kaito.
 Kaitoマンと遊びました。



He threw his toy into the dust box for a diaper.
 おむつのごみ箱におもちゃを投げました。

No comments:

Post a Comment