Wednesday, February 7, 2018

7th Feb. Foxtail ネコじゃらしだぞ

Foxtail
2月日 ネコじゃらしだぞ



 
Kaito was sleeping when I left home.
  家を出た時、Kaitoマンは寝ていました。




We prepared a lot of products for the sale.
  販売に向けたくさんの製品を準備しました。


I made 4 foxtails. Cats play with it.
  ネコじゃらしを4本作りました。


They are practicing speed skating everyday at their school ground.
  校庭リンクで毎日スピードスケート練習をしています。


I bought kerosene at Tanuo gas station.
  Tanuoで灯油を買いました。


After we watched  Anpanman DVD,
  アンパンマンDVDを見た後、





We raced to the 2nd floor.
  2階へ競走しました。

No comments:

Post a Comment